zaterdag 4 januari 2014

2014; Bring It On!


Het nieuwe jaar is weer begonnen en de lijstjes met goede voornemens worden weer gretig opgesteld. Ieder jaar weer valt het me op dat mensen vooral zoveel mogelijk aan zichzelf willen veranderen. Bij de een staat afvallen prominent op de eerste plaats en bij de ander is het overwinnen van zijn/haar angsten het grootste aandachtspunt. Begrijp me niet verkeerd, ik juich deze lijstjes volmondig toe. Een frisse wind in het dagelijkse leven en wat extra moed om al je wensen te vervullen, is mooi meegenomen! Maar ik ben daarnaast van mening dat er op ieder lijstje een extra puntje mag worden toegevoegd: 'Blij zijn met wat je hebt'. Ja, ik weet het ik klink nu waarschijnlijk als je moeder, maar het is echt waar! Als student word ik dagelijks omringd door jonge mensen die druk bezig zijn met het vormen van hun toekomst. Ook ikzelf ben voortdurend bezig met 'de volgende stap' en heb ik mijn toekomst in mijn hoofd al lang en breed gepland. Maar we vergeten weleens dat we nu ook echt wel gelukkig zijn, ook al zit die 5 kilo er nog aan! Maar goed, ik zal ophouden met dit gezeur!


           Ook ik heb wat goede voornemens op het gebied van mode opgesteld, die ik graag met jullie wil delen! Hopelijk inspireren ze je en worden in 2014 al je dromen werkelijkheid!

1. In 2014 wil ik nog vaker 'gedurfde' outfits aan doen. Je weet wel, van die outfits die je honderd keer voor de spiegel aanhebt voordat je ook maar één voet buiten de deur durft te zetten. Denk aan: grote petticoat, een uiterst overdreven preppy-look, grote russische nep-bont-muts etc. 2014 bring it on!


2. Deze blog regelmatig bijhouden! Mode is iets wat me al zo lang interesseert en nu ik eindelijk de stap heb gemaakt om dit te uiten door middel van een blog, ga ik er ook mijn ziel en zaligheid in steken!

3. Mijn kookkunsten naar een hoger level brengen. Hierbij nog een weetje over mij: ik ben een echte bourgondiër! Niets wat me zo blij maakt als eten. Hoewel een hoop maaltijden al zeer goed zijn gelukt, zijn  er ook nog fors wat maaltijden die niet zo appetijtelijk waren.

4. Investeren in een goede tas. Geloof me ik heb een tassentic. Mijn vriend gaat automatisch zuchten als we bij de tassenafdeling aankomen, want dan weet hij: daar staan we nog wel even... Gevolg: hondermiljoen tassen, maar niet één goede, mooie zwarte tas. Een Michael Kors of een mooie Guess zou heel fijn zijn. Die staat dus high-priority op mijn wishlist.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten