vrijdag 31 januari 2014

Off to 'Bruxelles'


Dit is een getimede post! Ik ben nu namelijk met mijn vriend onderweg naar Brussel voor een weekendje weg :)! We zijn er allebei nog nooit geweest dus ik ben heel benieuwd! Niets leuker dan een nieuwe stad te ontdekken, een beetje rond te dwalen, voor toerist te spelen en lekker te eten. Ik kan niet wachten! Reizen is een van de dingen die ik het liefste doe. Tot nu toe heb ik al heel veel van Europa gezien maar heb ik nog nooit één voet buiten de Europese grenzen gezet. Daar hoop ik in de toekomst flink verandering in te gaan brengen.
Vandaag droeg ik een jeans en een blazer in dezelfde kleur. Het geeft een heel leuk resultaat en je kunt het eigenlijk omschrijven als de speelse, jongere versie van een pak. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Ik ben er in ieder geval helemaal weg van :)



Blazer - Vero Moda, Shirt - Zara, Jeans - Coolcat, Laarsjes - Leballon, Sjaal - Tally Weijl, Muts - H&M

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Op de foto's zie je helemaal niet zo dat het dezelfde kleur is, je broek lijkt donkerder dan je jasje. En verder, veel plezier in Brussel!

    xx May

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed! Hele toffe beanie trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit en foto's , die muts staat je echt heel goed !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen