zaterdag 25 januari 2014

The Weekend


Na 3 weken vol met leren en tentamens zit het er nu eindelijk op! De boeken mogen aan de kant en na 3 weken van afzondering smeekt mijn sociale leven om aandacht. Hoog tijd om het weekend door te brengen met slapen, stappen en series kijken! Om het weekend in te luiden, droeg ik een heerlijk zittende cardigan en een hoed om me droog te houden. Want hoewel je outfit vooral mooi moet zijn, is het ook wel eens niet verkeerd als ie ook nog functioneel is! Fijn weekend!


 
Cardigan - Primark, Blouse - Mango, Broek - Coolcat, Sneakers - Zara, Riem - Marc O'Polo, Hoed - H&M





2 opmerkingen:

  1. Wat een gave plek om foto's te maken! Die hoed straat je erg leuk (:

    Ik hoop dat je ook eens een bezoekje brengt aan mijn blog, liefs,

    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik moet er even voor rijden maar dat is het dubbel en dwars waard!
      Ik heb een kijkje genomen op je blog! Heel leuk! Vooral die foto's van die danseres op spitzen zijn prachtig!

      Verwijderen