zondag 26 januari 2014

Million Dollar Styling Tip: White Collar


Een week geleden kreeg de witte blouse pas een welverdiend plekje in mijn kast. Telkens vraag ik me nu af hoe ik ooit zonder haar heb gekund. Want geef toe: de witte blouse heeft alles. Ze is sexy. Ze is stoer. Ze geeft je outfit precies de juiste hoeveelheid mannelijkheid en met de witte blouse bega je nooit een modeblunder. Ze is elegant. Ze is verfijnd en laat je beter uitkomen dan ooit tevoren. Tot boven strak opgeknoopt of een paar maten te groot, het is bijna onmogelijk om de witte blouse onflatteus te dragen. Mijn ideale witte blouse is kraakhelder wit en heeft een goede kraag. Kun je je er niks bij voorstellen? Hieronder de mooiste vrouwen op aarde gehuld in een white collar. Nog niet overtuigd? ELLE Nederland wijdde haar hele januari nummer aan de witte blouse. Dan weet je genoeg.




Bron : Pinterest, Weheartit, Tumblr






Geen opmerkingen:

Een reactie posten