woensdag 29 januari 2014

I'm Blue


Op donkere dagen hebben wij Nederlanders weleens de neiging een beetje zwaarmoedig te worden. Is ook niet zo gek hoor, het is de maand na december en dus voelen we ons allemaal een beetje blut en ongezond door het vele eten. Daarnaast zijn de meeste goede voornemens al weer heimelijk mislukt, wat ook al niet zo mee werkt met het goede humeur. Iedere dag op weg naar school moet ik zowel met de bus als met de trein en geloof me: daar kom je wat humeurige mensen tegen. Zelf maak ik me er ook weleens schuldig aan hoor.  Vroeg opstaan, wachten in de kou op de trein waarbij je erachter komt dat de trein vertraging heeft, om vervolgens te slapen in de collegezaal. Dit zijn geen dingen waardoor ik een sprongetje van geluk maak. Daarom probeer ik in op zo'n typische dag mijn opvallendste outfit uit de kast te trekken. Waar iedereen zich hult in grijs en zwart, ga ik in mijn streepjes broek en witte sneakers de deur uit. Gewoon omdat het kan! En om tegelijkertijd een beetje de sleur te doorbreken! Wat doe jij om de januarimaand toch tot een feestje te maken?


Broek - H&M, Shirt - Vogue, Spijkerjasje - Levi's, Sneakers - Nelly.com, Ketting - ModeMusthaves

4 opmerkingen: