maandag 27 januari 2014

All You Need Is Love


Afgelopen donderdag was het zover: ik, mijn moeder en mijn zusjes mochten een opname van All you need is love bijwonen! Een paar weken daarvoor had mijn moeder zich ingeschreven via de website in de hoop dat we een plaatsje konden bemachtigen. En jawel; een week later kregen we een mailtje dat we met z'n 4en aanwezig mochten zijn bij de opnames van de show die zaterdag 25 januari zou worden uitgezonden. Door het dolle heen waren we. Alle 4 zijn we groot fan van de show en op kerstavond staat dan ook gegarandeerd de All you need is love kerstspecial op het menu. Nu kregen wij de kans om live te zien hoe iedereen verrast en overdonderd werd door zijn of haar geliefde! Het was een geweldige ervaring en ik raad je echt aan om jezelf ook eens aan te melden om een tv-show bij te wonen. Hier een kleine recap van mijn avond en de outfit die ik aanhad! Enjoy!


Gilet - Mango, Trui -H&M, Rok - Zara, Laarsjes - LeBallon, Muts - H&M

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit, ik vind vooral je laarsjes ontzettend leuk!
    Wat super leuk trouwens dat je een uitzending van All You Need hebt bijgewoond, inderdaad ook een van mijn favoriete programma's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja was echt heel leuk om n keertje 'in t echt' mee te maken!

      Verwijderen
  2. Super leuke stijl heb jij, ik zou deze outfit zo aantrekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit , de jas die je draagt is heel mooi !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en superleuk dat je erbij was! Zelf vind ik het ook een heel leuk programma om naar te kijken en hoe mensen verast worden.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen