maandag 20 januari 2014

Warm Winter

Dit jaar was mijn zoektocht naar de perfecte winterjas toch ietsje anders. Ik zocht er eentje die zowel warm (lees: elke dag in de barre kou op je scootertje naar de bushalte), makkelijk te combineren, lang en natuurlijk drop-dead gorgeous was. Want langer dan een jaar deed ik eigenlijk nooit met een jas. Op de een of andere manier kreeg ik het altijd weer voor elkaar om na een winter totaal uitgekeken te zijn op mijn jas. Dit jaar zocht ik dus naar een houdbaar model. Gelukkig vond ik haar bij de Zara en het was liefde op het eerste gezicht. Binnenkort zullen jullie haar mogen bewonderen in een outfitpost (ja, de spanning moet een beetje opgebouwd worden). Maar zoals jullie wellicht wel weten is mijn honger naar kleding nooit verzadigd. En ja een paar maanden later kwam ik deze beauty tegen op de webshop van Mango. Leuke print, lekker wijd, flink afgeprijsd en zeer onpraktisch want ik vond m enkel open mooi. Daarnaast deed de stof eerder denken aan een lekker vest dan een jas die moet beschermen tegen winterse taferelen gelijkwaardig aan de sinterklaasstorm. Toch kreeg ik dr niet uit m'n hoofd. Om de zoveel tijd (lees: iedere dag) checkte ik de Mango-webshop in de hoop dat ze dr nog was in mijn maat. Maar opeens was ze weg. En je begrijpt: wanneer iets er niet meer is dan groeit je verlangen naar dat specifieke product opeens exponentieel. Gelukkig deelden de bezoekers van de Mango in Eindhoven mijn enthousiasme wat betreft deze jas totaal niet en wist ik m toch nog bemachtigen. Sindsdien doe ik m niet meer uit. Enne... volgens mij kan moeder natuur deze jas ook zeer waarderen want de Nederlandse winter was nog nooit zo zacht.




Jas - Mango, Jeans - H&M, Trui - Primark, Sjaal - Mango, Sneakers - Nelly.com, Tas - Axel

2 opmerkingen: