woensdag 15 januari 2014

Goed gestreept


Een paar maanden geleden gaf ik een gilletje van geluk. Ik had via Ilovefashionnews.com toegang voor twee personen voor het Levi's Revel event gewonnen! Dit event zou plaatsvinden in de Kalverstraat en aangezien mijn zusje pas op kamers zat in Amsterdam, kwam dat reuze goed uit! Je hoort vaak genoeg dat bloggers of BNN'ers zulke events mogen bezoeken en daarom vonden we het reuze spannend dat we dit nu zelf een keertje mochten meemaken. Bij binnenkomst werden we verwelkomt met een glaasje champagne en moesten we geduldig afwachten terwijl de ruimte langzaam vol stroomde met fashionable Ilovefashionnews.com lezeressen. Na een kort maar inspirerend praatje van Annic van Wonderen en een werknemer van Levi's over de nieuwe Levi's Revel jeans die echt geweldig zit bij wat voor lichaamstype dan ook (geloof me hij zit echt geweldig), werd bekent gemaakt dat een van de bezoekers als 'Best Dressed' werd uitgekozen. Tot mijn grote verbazing werd ik naar voren geroepen! Ik was door het dolle heen en won hiermee ook nog eens een Levi's broek en top! Je snapt dat ik de rest van de avond zoveel adrenaline had, dat ik er s'avonds niet van kon slapen. Dit is de outfit die ik op de bewuste avond droeg en wat foto's van het event! Enjoy!




Blazer - Zara, Jeans - H&M, T-shirt - Vogue, Muts - H&M, Sneakers - Fanny Lyckman for Estradeur Nelly.com, Sjaal - Mango





6 opmerkingen:

  1. Ah wat tof! Ik had je outfit al gezien op iemand anders' blog, die er ook was, en ben meteen op zoek gegaan naar zo'n gestreepte broek! Leuk dat ik nu je blog gevonden heb, ik ga je zeker volgen! Goede stijl heb je!

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat is echt super lief van je!
      Leuk dat je de outfit zo leuk vindt!

      Verwijderen
  2. ADORABLE B&W trousers;)

    http://kanike-oldschool.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit inderdaad!!

    BeantwoordenVerwijderen