dinsdag 7 januari 2014

Million Dollar Styling Tip



Een fashionliefhebber on a budget heeft het zwaar. Want: geen moment laten de mooie merken ongemoeid om hun geweldige kleding aan ons te presenteren. En ook social media doet vrolijk mee. Vooral Instagram is een hotspot waar menig fashionliefhebber zich verzamelt. Dagelijks zie ik it-bag na it-bag op mijn scherm verschijnen en ook mijn wishlist is significant toegenomen sinds ik mijn favoriete bloggers volg op Instagram. Als student zal het helaas blijven bij dromen. Maar met een beetje creativiteit en goed speurwerk kom je een heel eind! Hier mijn eerste tip om er uit te zien als a million bucks zonder bankrupt te zijn aan de eind van de maand.


Sinds dit najaar heb ik de panty opnieuw uitgevonden. Waar het eerst enkel functioneerde als een middel om me warm te houden tijdens de winter, draag ik tegenwoordig een panty enkel en alleen nog als het iets toevoegt aan mijn outfit. En met succes! Een panty met een leuk motiefje kost hooguit 15 euro en geeft je outfit een instant boost! Een leren skater skirt, een shirt met opdruk en een panty met puntjes motief and you are good to go. Geloof me, een simpele panty tilt zelfs de meest simpele outfit naar een hoger niveau.
Hieronder een aantal panty's die een plekje in jouw kast verdienen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten