zaterdag 11 januari 2014

Matchmade in heaven

Je kent 't wel, dat magische moment dat jij oog in oog staat met dat ene perfecte kledingstuk. Dat ene jasje waar je al eeuwen naar op zoek bent, die géweldige basic die je perfect past en wel voor je gemaakt lijkt te zijn of die oogverblindende tas waardoor iedere outfit een instant upgrade krijgt. Als dit zeldzame moment dan ook nog eens tijdens de sale plaatsvindt, nou dan kan je je geluk niet op! Dit is precies wat mij gisteren overkwam. Hét perfecte kledingstuk vinden in de sale is, op het eerste gezicht, al een mission impossible. Op het moment dat ik de zara binnenloop en ik de eerste berg t-shirts op een tafel zie liggen (wie bedenkt dit? Oh laten we alles op elkaar gooien, lekker overzichtelijk en klanten houden van graven!), dan zakt de moed me al bijna in de schoenen. Maar gister was de dag, dat ik zomaar tegen niet één, niet twee, maar maarliefst drie per-fec-te kledingstukken aanliep. Toen ik zag dat er, met dank aan de sale, ook nog eens een mooi prijsje afging, steeg mijn euphoria momentje uiteraard alleen nog maar meer!
Bekijk hieronder het resultaat van één avondje winkelen!
Laarsjes, Leballon voor maarliefst 50 euro



Grijs tuxedo jacket, Mango, 25 euro 
Oversized panterprint jas, Mango, 40 euro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten